Life.hu interjú velem

Írta:
Life.hu interjú velem

Körülbelül egy hete készített velem egy interjút a Life.hu annak kapcsán, hogyan sikerült lefogynom 25 kilót. A cikkben elmesélem röviden, hogyan jutottam el arra a pontra, hogy túlsúlyosnak számítsak és miért döntöttem úgy, hogy muszáj lesz lefogynom. Elmondom, hogy mit csináltam a fogyásom érdekében és mire figyeltem. Ezek után adok pár tippet, hogy másoknak mire kell ügyelniük ahhoz, hogy ők is tartósan le tudjanak fogyni.

részlet a cikkből:

Sikertörténet: Így szabadult meg 25 kilótól Alex

Teremy Alex gyermekkorában úszott, 8 évig teniszezett, 13 évesen azonban feltűnt neki, hogy nőni kezdenek az úszógumik - ám ez akkor még nem zavarta. Mindig is átlagos testalkatúnak számított, de az iskola elvégzése után egyre jobban kezdte zavarni a súlyfelesleg. ,,Az évek alatt szépen lassan még jobban kezdtem elhízni a mozgáshiány és az étkezés miatt; több kalóriát vittem be, mint amennyit el tudtam volna égetni. Nem voltam akkor sem édesszájú, talán csak többet ettem, mint amennyit kellett volna" - vallja a fiatal férfi, aki pontosan tudja, mikor volt az a nap, amikor eldöntötte, változtat az életvitelén.

Tovább a cikkre

teremy alex

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

media diéta fogyás sikertörténetek teremy alex