New Man Program - G. Marianna interjú

Írta:
New Man Program - G. Marianna interjú

Szívesen hordanál két számmal kisebb ruhát? Olvasd el mások véleményét, ők mit gondoltak/gondolnak a New Man Program diétáról. Az interjú alanyaim azok, akik részt vesznek vagy vettek a programban. G. Marianna még április közepén kereset meg és 5 és fél hónapig kérte a segítségemet a fogyásában. Ennek okán készítettem vele egy rövidke interjút, amiben arra voltam kíváncsi, hogy ő saját maga, hogy éli meg a programot és a fogyását. A válaszain nem módosítottam, nem adtam a szájába semmilyen választ, ezek mind az ő véleményei:

 

-Kérlek mesélj magadról kicsit.

Budapesten élek a családommal (férj, két kamasz gyerek), 43 éves vagyok. Irodai munkát végzek napi nyolc órában, igyekszem megtalálni az egyensúlyt a család - munka - háztartás - szabadidő sokszögben.

-Szerinted mitől alakulhatott ki a súlyfelesleged?

Az évtizedek alatt elfogyasztott ételek mennyisége és minősége eredményezte elsősorban. Valamint a főétkezéseken túli nassolások. Nagy jelentőséget tulajdonítok továbbá a túlevés pszichés hátterének, ennek okai gyerekkorból származnak.

new man program fogyás diéta

-Mi volt az oka, hogy segítséget kérj és mit vártál a diétával kapcsolatban?

Hiába van rengeteg ismeretem az egészséges táplálkozásról, rájöttem, ez nem elég. Csak magamban nem leszek eredményes, hiszen sikertelenül próbálkozom már egy ideje. A diétától azt vártam, hogy egyszerűen kivitelezhető útmutatót ad a fogyáshoz.

-Voltak kétségeid a program indulásának elején?

Voltak, de nem a diétával szemben, hanem magammal kapcsolatban. 

-Ha egy dolgot mondani kéne, akkor mi a legkellemesebb változás az életedben, amióta részt vettél a New Man Programban?

2 számmal kisebb ruhaméret. :-)

-88.9 kilónál kezdted el a New Man Programot és 4 és fél hónap alatt 11.3 kilót fogytál. Mennyire vagy megelégedve ezzel a teljesítménnyel?

Már ezzel is meg vagyok elégedve, de még nem tartok az utam végén.

-Mennyit változott az étkezési szokásod a program alatt?

Tudatos és tervezett lett. Meg kellett szabadulnom a véletlenszerű étkezésektől, a nassolástól. 

-Miért ajánlanád vagy miért nem másoknak a New Man Programot?

Azoknak ajánlom, akik a fogyást nem csodaszerektől várják, hanem az étkezésük tudatos tervezésével. Józan ésszel belátható, hogy tenni kell azért, hogy fogyjunk, ez a program egy megvalósítható rendszert ad.


 

És mit kellett csinálnia Mariannának? Egyszerűen csak felírja, hogy mit és mikor eszik, majd ezt elküldi nekem. Én átnézem és, ha látok valami olyat, ami hátráltatná a fogyásban, azt megbeszélem vele és kijavítjuk. Az eredményt láthatjátok a fenti grafikonon. A New Man Program nem egy 2 perces diéta, amit pár mondatban leírok és csináld, ahogy tudod. Konkrétan megtanítalak helyesen fogyni úgy, hogy nem fogsz éhezni, sőt még valószínű többet is fogsz enni, mint eddig és sose fogsz újra elhízni.

Jelentkezz most vagy maradj túlsúlyos egy életre!

Kipróbálom

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás sikertörténetek new man program