Mit ihatok a diéta alatt?

Írta:
Mit ihatok a diéta alatt?

Sok túlsúlyos ember pusztán csak azért hízik el, mert habár helyesen megválogatja meg az elfogyasztott ételeket, viszont az italok terén már túlzásba esik. Azt kell, hogy mondjam, aki biztosra akar menni a diétájával kapcsolatban és nem számolja a kalóriákat, az csak vizet igyon.

mit ihatok a diéta alatt?

A tovább mögött leírom, melyik két innivalót hagytam meg a diétám során.

Személy szerint nagyon tea függő voltam az egész életemben. szinte minden étkezéshez teát ittam és valószínű meg volt a hatása összességében, mert nem véletlenül híztam el. Ennek ellenére, mikor elkezdtem diétázni, meg tartottam azt a szokásom, hogy felkelés után egyből megittam 3 dl meleg teát, amiben körülbelül 66-72 kcal volt. Ez nagyban függ, hogy mikor épp mennyi cukrot sikerül hozzáadni. Persze nagyon ügyeltem rá, hogy utána csak egy óra múlva reggelizek, tehát, hogy a szervezetem fel tudja használni a teában lévő kalóriát és közbe ne egyek rá pluszba. Ez a 50-100 kalóriás tartomány számomra mindig elegendő volt, hogy egy óráig kihúzzam és csak utána kezdhetem el a következő étkezést. Tehát nyugodtan lehet teát inni, ha az ember tudja, hogy mennyit és mennyi időre elengedőt iszik.

mit ihatok a diéta alatt?

Akkor ott van még a tej, amit úgy szintén nem voltam hajlandó elhagyni az étkezéseimből. Vannak olyan étkezések, amikor a tej nem elhanyagolható összetevő, de nem is igazán innivalónak szánt. Ilyen például a turmix vagy a tejbegríz. Ha most csak magáról az italról beszélünk étkezések mellé, akkor is ajánlott mindenkinek, bár ezzel még óvatosabban kell bánni, mint a teával, mert 1 dl 1,5%-s tejben 44 kcal, 2,8%-s tejben 66 kcal és a 3,5%-s tejben 69 kcal van. Normál esetben 2,5 dl-t iszok egy reggeli során a 2,8%-ból, ami 155 kcal-val ér fel. Nagyon vigyázni kell vele, nehogy "túl igyuk" magunkat vele. Tehát a tej megengedett, ha oda figyelünk rá és nem utolsó szempontból sok vitamin van benne, ami elengedhetetlen hiszen diéta során meg van az a kockázat, hogy vitamin hiányban szenvedünk. Bár ott van még a kávé, amit én ugyan nem iszom, viszont egy kocka cukortól és egy kis löttyintésnyi tejből többet nem érdemes belerakni.

Teljesség igénye nélkül álljon itt néhány népszerű innivaló 1 dl/kcal értéke:

Coca-cola 42 kcal
Fanta narancs 50 kcal
Nestea citrom 19 kcal
Red bull 45 kcal
Sió őszibaracklé 55 kcal
Sör 50 kcal
Pálinka (általános) 224 kcal

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás