Előzmények - New Man Program

Írta:
Előzmények - New Man Program

Nagy fába vágtam a fejszém, mert úgy döntöttem, hogy dokumentálom egy fiatal nő fogyását hétről hétre, amihez én adom neki az instrukciókat. Már próbált ezelőtt is lefogyni, mindenféle netes femina diétákkal, Béres Alexandra Súlykontrolljával és koplalni is elkezdett. Egy hétnél tovább nem bírta sose, bármilyen oka is volt a kudarcnak. Pontosan ez a baj az ilyen módszerekkel, hogy nagyon kötött az egész, nincs az egyénre szabva. Amivel én segítek neki, pont ennek az ellenkezője, dinamikus, saját magára van szabva, így nem szenved hiányt semmiben. A fogyása után olyan tapasztalatokkal fog gazdagodni, amivel már könnyen megtudja tartani a súlyát és nem kell aggódnia az esetleges jojó effektustól sem. Annyira hatékony, hogy, aki jól alkalmazza, élete végéig megtarthatja az ideális súlyát. Bármit megehet, amit csak akar, mert tudni fogja, hogy 10 dkg-t nem tud hízni tőle. Egyedül az erősítő edzések miatt emelkedhet a súly és lássuk be, az még jól is fog jönni. Amikor sikeresen lefogytam és mínusz 23 kilóval könnyebb lettem, még az álomsúlyomat is túlszárnyaltam. Abba akartam, hagyni a fogyókúrát mondván meg vagyok elégedve önmagammal. Viszont a régi szokásaim annyira megváltoztak, hogy normál étkezés mellett is még 2 kilót fogytam. Szabályszerűen magamba kellett erőltetni a kaját, hogy ne fogyjak tovább. Szó szerint nem bírtam annyit enni, hogy ne fogyjak. Ez mind egy egészséges és tudatos táplálkozásnak köszönhető. 

A New Man Program vagyis az Új Ember Program azt a célt szolgálja, hogy kövér, duci, túlsúlyos vagy elhízott emberekből egy új embert alkosson. Innentől kezdve meg fog változni az életük, a tükörben már egy új külső fog visszaköszöni. Ezentúl egy kisebbséghez fognak tartózni, a vékony és formás emberek társaságához. Most kérdezhetnéd, hogy mivel jobb ez, mint bármelyik más módszer, amit már előttem kitaláltak. A válasz nagyon egyszerű, fogyni szinte bárki tud, számtalan módszer van rá a neten. Az igazi kihívás, hogy utána meg tudod e tartani a súlyod és nem azon görcsölsz, hogy mikor fogsz újra elhízni. Nálam ez pont fordítva volt, annyira belém ivódtak a szabályok, hogy gyerekjáték most már vékonynak maradni.

Ezentúl várom mindenki jelentkezését a New Man Programra, aki szívesen részt venne a programban. A részleteket email-ben kapja meg minden jelentkező.

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás new man program