New Man Program - Karolina 7. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 7. nap

Már az első héten is sokat tanultam,és rájöttem korábban, hol hibáztam.Még van mit tanulnom, de az a jó benne, hogy nincs koplalás és mégis fogyok, csak meg kell válogatni, mit eszem. Igen, oda kell figyelni, de szerintem bele lehet tanulni. A módszer előnye a számomra az, hogy előre tudom tervezni, hogy aznap, mit, mikor fogok enni, és nem kell méreg drága élelmiszereket vásárolnom. Így még az sem okoz gondot, ha esetleg el kell mennem valahova, a táskámban mindig van hely egy almának :)

Eltelt az első hete Karolina diétájának és meglepetésünkre a minimum 0.9 kiló helyett, 1.3 kilót értünk el, ami nagyon szép eredmény tőle. Még csak a kezdet, de látszik, hogy senkinek se lehetetlen fogyni, de tudnunk kell a testünk jeleire figyelni és kielégíteni azokat, mert a testünk nem egy játék, amivel bármit megtehetünk. Amint ráérzett Karolina a "titok" nyitjára máris elkezdtek menni a dekák lefele, idővel talán a kilók is. Igaz ez még képen nem látszik, ne is várjunk el egy hét alatt komolyabb változást, de az adatok már tükrözik a folyamat kezdetét. A képek és adatok a tovább mögött.

  • Időtartam: 7. nap

  • Súly: 115.8 kg

  • Mellbőség: 112 cm

  • Derékbőség: 104 cm

  • Csípőbőség: 136 cm

karolina_fogyas_7_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program