New Man Program - Karolina 42. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 42. nap

Fokozatosan próbálom beiktatni a mindennapjaimba a tornát is. Igaz hetente majdnem mindennap van biciklizés, tél ellenére is. Eddig hetente egyszer tornáztam, most már 3szor. Az állóképességem is javult habár van még mit javítanom rajta.

Történt egy kis belassulás az elmúlt hetekben, de jelentem, hogy már túl vagyunk rajta. Aki huzamosabb ideig fogyózik, az tudja, hogy vannak napok vagy hetek, amikor csiga lassan haladunk előre. Ilyenkor fontos, hogy ne veszítsük el a fejünk és ne essünk pánik, mert az mindig hülyeséget szül. A meggondolatlan lépések pedig egyre jobban hátráltatni fognak. A legjobb tanács az, hogy mindent úgy kell csinálni, ahogy eddig. Én úgy szoktam mondani, hogy: nem szabad abbahagyni, bármi történjék is. Karolina szépen halad előre, minden nap egy kis lépéssel és a sok kis lépés végén ott fogja várni őt a célja, amire annyira vágyik. Sokkal ellentétben neki sikerülni fog, mert ahogy halad egyre több és több önbizalma lesz tőle. A tovább mögött a képek és adatok.

  • Időtartam: 42. nap

  • Súly: 110.6 kg

  • Mellbőség: 111 cm

  • Derékbőség: 101 cm

  • Csípőbőség: 134 cm

karolina_fogyas_42_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program