New Man Program - Móni 0. nap

Írta:
New Man Program  - Móni 0. nap

new_man_banner.jpg

Már nagyon sokféle diétába bele kezdtem, amit olvastam interneten, de sose tudtam véghez vinni, mindig feladtam, mert, ha le is ment pár kiló evés után vissza is jött és így lehetetlennek láttam az egészet.
De idén elhatároztam legyen bármi muszáj leadnom pár kilót, hogy nyáron boldogabban tudjak menni az utcán, és ne kelljen hosszú nadrágokba mászkálnom az alakom miatt.
Szerencsére rá találtam a blogodra, és már most sokat segített, hisz "hiszel" bennem, hogy sikerülni fog. Én is próbálok hinni, hisz tudom képes vagyok rá a segítségeddel együtt!

Újabb lány fogyását követhetitek nyomon itt a blogon a sok jelentkező közül. Tipikus esetként jellemezhető Móni is, aki próbál megszabadulni a súlyfeleslegétől és ezért sok netes diétába kezd bele, hátha éri a célját. Fent is olvashattátok, hogy nem igazán voltak sikeresek ezek a fogyási kísérletek ezért nem csoda, ha nem volt elégedett. New Man Programban olyan fent tartható diétába kezdenek a jelentkezők, aminél nagy az esély, hogy még többet is fognak enni, mint normális étkezés mellett és sosem fognak éhezni. Ezért nincs ok, amiért abba lehetne hagyni, ráadásul még fogynak is az illetők. Kérdezem én, kell ennél jobb? 

new man program móni fogyás diéta

Neked nem kell képet küldened a New Man Program alatt!
Az adataidat bizalmasan kezeljük!

A tovább mögött az adatok.

Eddig akikkel foglalkoztam, mind egyéniségek voltak, Móni például nagyon szófogadó, mindent úgy csinál ahogy mondok, az ilyen hozzáállással csak sikert lehet el érni. A célunk az 51 kiló lenne és heti minimum fél kilós fogyás, ami éppen egy kényelmes tempó. Nincs hova sietnünk, de tavasz végére szeretnénk, ha sikerülne elérni a célunkat.

  • Időtartam: 0.  nap

  • Súly: 57 kg

  • Mellbőség: 82 cm

  • Derékbőség: 71 cm

  • Csípőbőség: 84 cm

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás móni new man program