New Man Program - Karolina 56. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 56. nap

 new_man_banner

Lehet elfogult vagyok, de én nem látom magamon a különbséget, de már kezdenek kérdezgetni, hogy diétázom-e, mert láthatóan fogytam. Ennek örülök, de vajon én mikor veszem észre?! Kaptam egy összehasonlító képet, mikor kezdtem és a mostani összevágva, hát mondhatom ledöbbentem, mert nem vártam ennyi változást, ilyen rövid idő alatt.

Készítettem egy 7. napos és a mostani 56. napos képek alapján egy összehasonlító képet Karolina fogyásáról. Azt hiszem a nem kell magyaráznom, a különbség magáért beszél. A fekete vonal a 7. napos körvonalát jelképezi, így látható, hogy mekkora változás történt a testén. Érdekes, hogy Karolina nem láthatja magán a változást, de csak azért, mert hozzá van szokva a saját maga látványához. A csípőjéről nagyon erőteljesen olvadnak a kilók, azonban a has és mell környéke lassabban halad. Ezt valóban a genetika irányítja, hogy honnan csökkenünk a legjobban és mit szeretne megtartani a végletekig. Előbb utóbb mindenhonnan látvány változás áll be. A hihetetlen képek és adatok a tovább mögött.

  • Időtartam: 56. nap

  • Súly: 109 kg

  • Mellbőség: 110 cm

  • Derékbőség: 100 cm

  • Csípőbőség: 130 cm

karolina_fogyas

karolina_fogyas_osszehasonlitas

hirdetes

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program