New Man Program - Karolina 77. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 77. nap

new_man_banner.jpg

Kezd lassan látszódni rajtam a fogyás, így a családom is buzdít, hogy csak folytassam tovább. Még azok is pozitívan kezdenek hozzáállni, akik azt mondták "minek diétázol úgysem sikerül", de én bebizonyítottam, hogy igenis sikerül.

Az elmúlt hetek gyors fogyása meglátszik, mert be is következett az a lassulás, amire számítottam. Ezen a héten stagnált Karolina, de csak a súlya, ami a felgyülemlett víz miatt van. Ennek ellenére a mell- és derékbősége csökkent vagyis vékonyabb lett mindenképpen, még ha a súlya nem is mutatja jelen pillanatban. A fogyás és a súlyunk változása, mindig olyan, mint egy hullámvasút, sose megy ugyan arra, hanem fel le mozog, de összességében, mindig lefele fog haladni az idő múlásával. A tovább mögött megtaláljátok a képeket és az adatokat.

  • Időtartam: 77. nap

  • Súly: 106.9 kg

  • Mellbőség: 105 cm

  • Derékbőség: 97 cm

  • Csípőbőség: 131 cm 

karolina_fogyas_77_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program