New Man Program - Karolina 344. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 344. nap

new man program

Van egy jó hírem, a cisztáim(PCOS) felszívódtak a fogyásnak köszönhetően, ma voltam a dokinál :)

Bizony, bizony pápá PCOS. Karolina most már hivatalosan is kigyógyult a PCOS-ből. Egy újabb bizonyíték, hogy amit csinál az működik. Van kiút a PCOS betegségből és ami a legjobb, hogy nem kellettek hozzá gyógyszerek se, amik ugye drágák és mellékhatásként még hízást is eredményezhetnek. Ha még új olvasom vagy és nem tudod, hogy pontosan mit is csinál Karolina vagyis mitől tűnt a PCOS nála, akkor jól figyelj:

Karolina jelentkezett hozzám, mert fogyni akart, hiszen tudta, hogy a PCOS-t fogyással lehet csak helyrehozni. Én gyakorlatilag olyan étkezési trükköket adtam a kezébe, amivel egy kis idő után önállóan tudta folytatni a fogyását. Csak egy kis kezdeti lökést adtam neki és ilyen eredményre volt képes. Tehát, ha hasonlókkal küzdesz a mindennapokban, akkor kattints a cikk végi gombra, mert neked is sikerülni fog.

  • Időtartam: 344. nap
  • Súly: 91.6 kg
  • Mellbőség: 100 cm
  • Derékbőség: 88 cm
  • Csípőbőség: 117 cm

new man program karolina fogyás diéta

Neked nem kell képet küldened a New Man Program alatt!
Az adataidat bizalmasan kezeljük!

new man program diéta fogyás

Fogyni szeretnék

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina new man program