New Man Program - Anna 0. nap

Írta:
New Man Program - Anna 0. nap

new_man_banner.jpg

Először azt hittem, meg fogok bolondulni ettől az egésztől, illetve attól, hogy mindent átgondoljak, hogy mikor, mit és mennyit eszem majd! Nos, ez az elméletem a legelső nap megdőlt!!! Nagyon kellemes érzés ugyanis, hogy benézek a hűtőbe, megállapítom, hogy mi van itthon és, hogy mi az, amit megehetek ebből. Nagyon élvezem, hogy előre meghatározom, hogy mikor és mit fogok enni, én döntöm el, nem valami hülye divat-diéta! (kb. napi 5-10 perc alatt kész is, ami igazán semmiség) Ezzel kiiktatom az "elcsábulok valami nagyon hizlaló kajára" dolgot. Sokkal többnek érzem azt, amit eszek, mint eddig. Holott arról van szó, hogy nem éhezem fél napig, aztán pedig zabálom magam degeszre, mint korábban, hanem rendszer került a dologba és mivel 2-3 óránként eszem, a testem sosincs kiéheztetve! Az érzés megnyugtató és kellemes. Eddig az egyetlen dolog, ami szíven ütött a "semmi alkohol" volt, tekintve, hogy jön a szülinapom és egyébként sem vetem meg! Remélem ugyanilyen lelkes leszek a továbbiakban is!

Amikor láttam Anna magasságát és testsúlyát, észrevettem, hogy elég jó a testtömegindexe és még az optimális testsúly alatt is volt kicsivel. Azonban a képek nem azt mutatják, hogy minden rendben lenne. Anna se olyan alakot lát viszont a tükörben, amit szívesen elfogadna, ezért szánta el magát a New Man Program mellett, mert változtatni akart. Azt kell, hogy mondjam Anna tipikusan azok közé tartozott, akik nem tudják pontosan mit jelent az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás. Azt hiszik a kevesebb evéssel majd eredményt fognak elérni, de pont, hogy ez válik a hátrányukká és elzsírosodik az ember tőle. 

new man program anna diéta fogyás

Neked nem kell képet küldened a New Man Program alatt!
Az adataidat bizalmasan kezeljük!

A tovább mögött az adatok.

66 kilóról indulunk és a célunk olyan 60-61 környéke lenne. Ami koránt sem lehetetlen, azonban, ahogy közelítünk felé egyre tudatosabban kell hozzáállni, különben nem fog sikerülni. Szerencsére sportol mellette Anna, ami nagyon fontos az izom vesztés elkerülése véget. Nem fogunk gyorsan haladni, mert nem időre fogyunk, hanem egy életre.

  • Időtartam: 0. nap

  • Súly: 66 kg

  • Mellbőség: 93 cm

  • Derékbőség: 79 cm

  • Csípőbőség: 99 cm

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás anna new man program