Motiváció a fogyás beindításához

Írta:
Motiváció a fogyás beindításához

A hét képe

Motiváció szerzés a fogyáshoz nem könnyű, tulajdonképpen nagyon nehéz. Amióta a diéta és fogyás körül forognak a mindennapjaim egyre jobban látom, hogy nem az a kihívás manapság, hogy ki hány kilót fogyott, hány kórósan elhízott embert tudtál lefogyasztani. Ma az igazi kihívás és szerintem a szakma csúcsa, hogy hány embert vettél rá a fogyásra. Sokkal, de sokkal nehezebb ezt a réteget megszólítani, hiszem tudod, hogy fogyásra lenne szüksége, tudod, hogy egészségesebb lenne, tudod, hogy hosszú távon pénzt spórolna, ha tudatosabban étkezne mégis nagyon sokan homokba dugják a fejüket, mikor fogyásról van szó.

Motiváld magad a fogyásra

Alapesetben úgy állunk hozzá, hogy nagyon megterhelő a mindennapjainkban odafigyelni az étkezésünkre. Nem vitás, van akinek sosem sikerülhet. Nem rég kaptam egy visszajelzés egyik ügyfeleimtől, akinek segítek a fogyásában és a következőket írta:

"Úgy látom, ha belerázódik az ember a szervezettségbe, amit ez a diéta ad, nincs nagyon mit feladni." - K. Júlia

Az a gond, hogy ezt csak az tudja megtapasztani, aki segítséget is kér. Segítséghez pedig fogyni akarás kell, a fogyáshoz pedig motiváció. Valaminek lennie kell, amiért neki kezdünk ennek, hisz itt nem pár napról van szó, hanem több hónapról és a fogyásban nincs szabadnap. De mint látjátok Júliának csak meg kellett tapasztalni és magától rájött van kiút és van lehetőség helyes diétát választani.

A saját motivációm

Elmesélem nekem mi volt a motiváció. Először is tudni kell, hogy én is a mozgáshiánytól híztam el. Legalábbis azt hittem. A mai fejemmel tudom, hogy azért, mert lecsökkent az aktivitásom és megmaradt a régi étkezési szokásom vagyis nem mozogtam le a felesleges kalóriákat, de valójában csak tudatosabban kellett volna ennem. A mozgás jó és egészséges, de ha nincs mögötte diéta, akkor semmit nem ér. Mikor a csúcson voltam vagyis 84 kilósan még nem tudtam, hogy valójában már túlsúlyos vagyok, de azt igen, hogy nagyon elszaladt velem a ló, ennyi még sose voltam. Volt egy nap az életemben, amikor a súlyom láttán elhatároztam, hogy változtatnom kell. Nekem az volt a fogyás motiváció, hogy ilyen kövér még nem voltam és vékonyabb akarok lenni. Ez olyan jól sikerült, hogy 25 kiló fogyás után, most itt írom ezt a blogot és másoknak segítek sikerrel. :)

A képen nem én vagyok nyugi, de ha te is szeretnéd visszanyerni a normál testalkatodat, akkor neked is segíthetek, mint Júliának. Jelentkezz bátran Diéta tanácsadásra vagy az oldal tetején az űrlapban regisztrálj a 30 napos Ingyenes Diéta Tanfolyamra. Egy nem rég indult blog ez, sok a versenytárs, de igyekszem bizonyítani az igazam. A fogyásod sikerre 99% nálam. :)

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás hét képe