New Man Program - Karolina 0. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 0. nap

Sok diétát kipróbáltam, szigorú menetrenddel. Koplaltam, lement pár fölös kiló, de 2 hét vagy még annyi se telt el és ismét visszaszedtem a leadott kilóim, amihez csatlakozott +1-2 kiló. Így már meguntam, hogy folyton éhezem, de eredménye nincs, így abbahagytam. Mikor ebbe a diétába kezdtem úgy gondoltam veszteni nem veszthetek vele csak nyerhetek. Vajon menni fog? Kitartó leszek? Ez úgy is kiderül.

Karolina sajnos már abban a kategóriában van, hogy ráment az egészsége a túlsúlyára. Tipikusan az a fogyókúrázó, aki mindent kipróbál csak, hogy eredményt érjen el, de, mint tudjuk a látszat diéták csak ideig-óráig tartanak, mert a szervezet nem tud alkalmazkodni hozzá megfelelően. Elmondása szerintem olyan nagy volt már a baj, hogy 140 kiló volt mire észbe kapott és okosan megpróbált változtatni az étrendjén. Elhagyott vagy csökkentett bizonyos ételeket, így sikerült 118 kilóra lefogynia, de már régen tartja ezt a súlyt és nem tud tovább haladni. Közbe olyan betegsége alakult ki, ami, miatt feltétlenül le kell fogynia, ha egészséges életet akar élni.

new man program karolina fogyás diéta

Neked nem kell képet küldened a New Man Program alatt!
Az adataidat bizalmasan kezeljük!

A tovább mögött megtaláljátok az adatait.

Szerencséjére rá talált a blogra a neten és jelentkezett a programba, ami fenekestől megváltoztatja az életét. 117.1 kilóról indul és a minimum heti fogyását 0.9 kilóra állítottam be. Ez a szám majd idővel csökkenni fog, mert, ahogy egyre könnyebb lesz, egyre kevesebb kalóriát tud majd spórolni. Ő is meg én is félünk, hogy egy idő után jelentkezni fog a logó bőr a hasán, ekkora lassítani fogunk a saját érdekében, hogy több ideje legyen alkalmazkodnia a bőrének. A célunk 70 kiló, aminek legalább 1 év kell, hogy lemenjen, de másokkal ellentétben neki sikerülni fog és egy okkal kevesebb dolog miatt kell aggódnia az életben.

  • Időtartam: 0. nap

  • Súly: 117.1 kg

  • Mellbőség: 114 cm

  • Derékbőség: 105 cm

  • Csípőbőség: 137 cm

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program