Hány kalóriát egyek naponta, hogy fogyjak?

Írta:
Hány kalóriát egyek naponta, hogy fogyjak?

Erre nem lehet egy egyszerű választ adni. Tudni kéne a magasságod, súlyod, életkorod és a napi aktivitásod adatait és ebből lehet végül kiszámolni egy közelítő értéket. Nagyon sok oldal foglalkozik kalóriakalkulátorokkal, ezek segítségével ki tudod számolni, hogy neked személy szerint mennyi az a mennyiség, ami a szinten tartáshoz szükséges.

Ha meg van ez a szám, abból már ki lehet számolni, hogy mennyit kell enned egy nap, hogy a súly megtartás átmenjen fogyásban. Példa kedvéért, nekem átlagosan 1900 kalóriára van szükségem akkor, ha nem sportolok semmit. Mikor én elkezdtem diétázni elégé megéreztem az elvonást és állandóan éhes voltam. Ma már tudom, hogy azért, mert nem voltam hozzászokva, de leginkább azért, mert nem ettem megfelelően. Körülbelül 1700-1800 kalóriát ettem, bár akkor még 2100 kalóriára volt szükségem. Idővel később ez egyre csökkent olyan szintre, hogy 1200-1300-zal is megelégedtem és nem voltam éhes. Még több fogyás tippekért kérd az ingyenes diéta tanfolyamunkat a cikk alján vagy az oldal tetején.

kalória

Nem árt tudni, mielőtt belekezdesz, hogy mennyit lehet csökkenteni, hogy még biztonságos legyen számodra. Azt tartják leginkább elfogadottabbnak, hogy 1200 alá ne menj, de, ha mégis akkor sportolással égesd el a kívánt kalóriát.

Mennyit fogok fogyni így naponta? Tudni kell egy alapadatot, 7700 kcal=1 kg zsír, vagyis ahhoz, hogy elégess 1 kg zsírt, 7700 kalóriát kell spórolnod. A fenti példánál maradva én naponta, már a vége fele 600-700 kalóriát égettem el és naponta átlagban 90 g-t fogytam. Fontos megjegyezni, hogy fokozatosan csökkentsd a kalóriát, hogy hozzá tudjuk szokni a szervezeted és, hogy ne éhezzél, mert nagyon könnyű feladni és, mint tudjuk az éhség nagy úr. Ugyan így, amikor már látod, hogy nem sokára eléred a célod fokozatosan emeld a kalóriát a normális szintedre, ha túl drasztikusan elkezdesz enni, mondván te már lefogytál, olyan gyorsan fogsz újra elhízni.

Még több fogyás tippekért kérd az ingyenes diéta tanfolyamunkat a cikk alján vagy az oldal tetején.

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás