New Man Program - H. Attila Interjú

Írta:
New Man Program - H. Attila Interjú

new man program

Elértem az első mérföldkövet azóta, 25 alá csökkent a BMI! Már normál testalkatú vagyok a BMI szerint, bár az eloszlás még nem tökéletes....

A ruhaméretemet sem tudom pontosan. Illetve eddig XXL voltam, most már L inkább ;-)))

Bizonytalan vagy még, nincs elég motivációd vagy kitartásod a fogyáshoz? Olvasd el mások véleményét, ők mit gondoltak/gondolnak a New Man Programról. Az interjú alanyaim azok, akik részt vesznek vagy vettek a programban. H. Attila március közepén kereset meg és most 3 és fél hónappal később készítettem vele egy rövidke interjút, amiben arra voltam kíváncsi, hogy ő saját maga, hogy éli meg a programot és a fogyását. A válaszain nem módosítottam, nem adtam a szájába semmilyen választ, ezek mind az ő véleményei:

 

-Kérlek mesélj magadról kicsit.

Kétgyermekes családapa házasságban, kisvárosban élek, ülőmunkát végzek - irodában - menedzser. Szeretek olvasni, sétálni a természetben, zenét hallgatni.

-94.6 kilónál kezdted el a New Man Programot és a célod 78 kiló lenne. Szerinted mitől alakulhatott ki a súlyfelesleged?

Helytelen étkezés - naponta 1-2 alkalommal ettem, de akkor jó sokat. Hiába kerültem a fehér kenyeret és a cukrot, csak híztam folyamatosan.

-Mi volt az oka, hogy segítséget kérj?

Elegem lett a számtalan kísérletből, amik nem sikerültek.

new-man-program-attila-interju.jpg

-Voltak kétségeid a program indulásának elején?

Természetesen, de nem volt veszíteni valóm. Ha ez sem sikerült volna, akkor tovább keresgélek.

-Ha egy dolgot mondani kéne, akkor mi a legkellemesebb változás az életedben, amióta részt veszel a New Man Programban?

Megdöbbentő - változatosan eszek szinte folyamatosan (naponta 5 alkalommal legalább), nem éhezek és csökken a súlyom, fogyok.

-Eddig 10.5 kilót fogytál 3.5 hónap alatt. Mennyire vagy megelégedve ezzel a teljesítménnyel?

Szerintem normális tempó, de van még mit tenni a kitűzött cél elérése érdekében.

-Miért ajánlanád vagy miért nem másoknak a New Man Programot?

Számomra egy működő rendszert jelent, amivel sikerült jelentős súlytöbblettől megszabadulni. Nincs olyan akinek ne tudnám ajánlani, ha nálam működik, mindenkinél működhet.


 

És mit kell csinálnia Attilának? Egyszerűen csak felírja, hogy mit és mikor eszik, majd ezt elküldi nekem. Én átnézem és, ha látok valami olyat, ami hátráltatná a fogyásban, azt megbeszélem vele és kijavítjuk. Az eredményt láthatjátok a fenti grafikonon. A New Man Program nem egy 2 perces diéta, amit pár mondatban leírok és csináld, ahogy tudod. Konkrétan megtanítalak helyesen fogyni úgy, hogy nem fogsz éhezni, sőt még valószínű többet is fogsz enni, mint eddig és sose fogsz újra elhízni.

Jelentkezz most vagy maradj túlsúlyos egy életre!

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás sikertörténetek new man program