New Man Program - Zsuzsi 0. nap

Írta:
New Man Program - Zsuzsi 0. nap

new_man_banner_3.jpg

Már nagyon sok fajta diétás módszert kipróbáltam, a koplalástól kezdve a szigorú menetrendhez kötött módszereken keresztül a női magazinos diétákig – nem sok eredménnyel. Vagy meguntam az éhezést, vagy betarthatatlannak találtam a diétát, de valami miatt mindig abba hagytam.

Amikor ebbe a diétába kezdtem bele, tele voltam kétségekkel. Vajon menni fog? Elég kitartó leszek hozzá? Megint jön a koplalás? De szerencsére pozitívan csalódtam!

Szerencsés egybeesésnek mondható, hogy Zsuzsi fogyni szeretet volna, én meg segíteni valakinek ebben. A New Man Program keretén belül az elkövetkező hetekben hónapokban Zsuzsi fogyását követhetitek nyomon, láthatjátok, hogy alakul át a teste és, hogy születik egy új ember belőle. Mikor tükörbe nézet nem volt boldog a külsejével, nem az a test köszönt vissza, amit elvárt volna magától. Ennek ellenére szerencsésnek mondhatja magát, mert nem várta meg, amíg több 10 kiló legyen rajta, hanem idejében lépett és elhatározta, hogy le akar fogyni! Hisz ez az elhatározás, ami az első lépcső a sikeres fogyáshoz. Én pont ebben fogom őt segíteni a saját módszereimmel és napi kapcsolattartásban lenni vele, hogy mindig megkapja a támogatásomat.

dietmaker new man progam zsuzsi fogyás

Neked nem kell képet küldened a New Man Program alatt!
Az adataidat bizalmasan kezeljük!

A legtöbb ember egyedül kezd el diétázni és nagyon sokan nem tudják, hogy kezdjenek neki, ezért lehetetlen módszerekbe kezdenek, amik nagyon megnehezítik a mindennapokat és még ha sikerül is fogyniuk, fogalmuk sincs, hogy tartsák meg a súlyukat. Nem véletlenül hízik vissza sok ember a fogyása utána, mivel nincs, aki elmagyarázza nekik a testükben zajló folyamatot. Zsuzsi egy olyan étkezési útmutatót kap tőlem, amivel sikeresen lefog fogyni, majd ezután sikeresen tartani tudja a súlyát. Bármilyen ételt megehet ezután, bármilyen süteményt, anélkül, hogy 10 dkg-t hízna tőlük. Remélem sokan irigykedni fognak rá és ezzel elhatározzák magunkat abban, hogy ők is belevágjanak. Nincs olyan egészséges ember, aki ne tudna lefogyni, csak még nem találta meg a számára megfelelő módszert. Zsuzsinak azért lesz könnyű dolga, hogy személyre rászabom neki a diétáját, így azt ehet, amit ő akar. A végső célunk az, hogy megtanulja, hogy nem kell félni az ételektől, bármit megehet, amit megkíván csak tudja, hogy pontosan mit is eszik.

Két része van a fogyásának, a fő és legfontosabb része a diéta. Az ételek 90%-t eheti most is, nagyon kevés étel és ital van megtiltva neki. Meg vannak határozva számára, hogy mikor, mennyit és hogyan egye. Egyedül az nincs megszabva, hogy mit egyen. Ugyanis azt eszik, amit csak akar, amit talál otthon és megkíván. A másik része az edzések otthon. Ezek leginkább kiegészítik a fogyását. Nem a sportolástól fog lefogyni, hanem a diétától, de fontos, hogy közbe sportoljunk, mivel diéta alatt nem csak zsírból fogyunk, hanem izomból is. Ezt az elveszített izomzatot vissza kell pótolnunk. Emiatt nem csak vékony lesz Zsuzsi, hanem fitt és formás. Minimum heti fél kilót kell fogyni, ettől több csak bónusz számára.

  • Időtartam: 0. nap

  • Súly: 65.5 kg

  • Mellbőség: 88 cm

  • Derékbőség: 76 cm

  • Csípőbőség: 103 cm

Zsuzsi: jesszus, tényleg..nem túl sok? :"D
blogszerkesztő: - nem:D
blogszerkesztő: nagyon csalóka, amikor sokat eszünk azt érezzük, hogy tele vagyunk és hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy túl ettük magunkat kalóriában persze, de mivel tudod, hogy mit eszel, így azt is tudod, hogy még fogyni is fogsz tőle:D
Zsuzsi: :D ez annyira jó
blogszerkesztő: - ugye?:D
Zsuzsi: szeretem ezt a diétát :D
blogszerkesztő: - :D:D
Zsuzsi: !!!! ezt én mondtam!!
Zsuzsi: ebből látszik, hogy szerintem ennek lesz eredmény

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás zsuzsi new man program