New Man Program - Zsuzsi 54. nap

Írta:
New Man Program - Zsuzsi 54. nap

Tavalyhoz képest, most tudtam mi számít jó kajának, így nem okozott fejtörést az evés, karácsony szempontjából. Így baromi könnyen tudtam választani és még jól is laktam, nem kell sanyargatnom magam és nem volt bűntudatom utána se. Csirkemell, lilakáposzta, saláták, meg csomó halászlé, amiből bőven ehettem. Sütik voltak, pl apám feszkókeltő répatortája. xD Kicentiztem és azt is megkóstoltam. Meg sok gyümit ettem.

A vizsgaidőszak miatt csúszott a poszt, de újra itt van Zsuzsi, aki 0,5 kilóval lehet kevesebb. Nem tűnik soknak, de meg kell becsülni, mert elégé lefárasztja Zsuzsit a tanulás, így nehéz még oda figyelni a fogyására is, de ennek ellenére vette az akadályt és folytatja. A karácsonyon is túl van, ami idén minden bizonnyal jobb lehetet evés szempontjából, mert nyugodt lelkiismerettel tudod ebédelni a családdal, mert tudta, mi a jó és mi a rossz számára. A tovább mögött a képek és adatok.

  • Időtartam: 54. nap

  • Súly: 60.3 kg

  • Mellbőség: 85 cm

  • Derékbőség: 69.25 cm

  • Csípőbőség: 98.75 cm

fogyas_54_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás zsuzsi new man program