New Man Program - Móni 7. nap

Írta:
New Man Program  - Móni 7. nap

new_man_banner.jpg

Pár hete vettem egy nadrágot, akkor még jó volt rám, de most meg lecsúszik, és állandóan fel kellett húzni, ezért övvel kellesz a továbbiakban hordanom.
Én örülök, mert nem a nadrág a fontos, hanem az alakom. :)

Eltelt egy hét Móni fogyásából, ami fél kiló mínusszal zárult és jó pár centi fogyással. Az első héten sokat segítettem neki, hogy mit jelent helyesen táplálkozni és mindig betartotta a tanácsaimat. Ha lehetősége van akkor mindig tornázik otthon, nagyon jó videókat lehet találni a neten és külön erősítő edzéseket is küldtem neki, ami fontos, mert diéta alatt izomból is fogyunk, így ezt vissza kell pótoljunk rendszeres edzésekkel. Még előttünk van jó pár hét, de pillanatok alatt eltelik és a végén megkaphatja Móni azt a külsőt, amiről álmodott. Először mindig a nadrágjainkon látjuk meg a változást, mert az egy állandó méret és Móninak is ott tűnt fel elsőnek. Reméljük a későbbiekben egyre több helyen még. A képek és adatok a tovább mögött.

  • Időtartam: 7.  nap

  • Súly: 56.5 kg

  • Mellbőség: 81.25 cm

  • Derékbőség: 69.5 cm

  • Csípőbőség: 82.5 cm

moni_7_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás móni derékbőség mellbőség csípőbőség new man program