New Man Program - Karolina 175. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 175. nap

new_man_banner_3.jpg

Karolina sikeresen 100 kiló alatt van, ami hatalmas teljesítmény.

117.1 kilóról 175. nap alatt 17.5 kiló fogyás után 99.7 kilónak tudhatja ma már magát Karolina. Eddig még nem találkoztam olyan emberrel, aki ne tudott volna fogyni a segítségemmel, de 175. napig kitartónak és türelmesnek lenne nagyon, de nagyon kemény munka. Pontosan ilyen mentalitásra van szüksége annak, aki el akarja érni a céljait. A kitartása magamra emlékeztet, mert én is ugyan ilyen türelmes és kitartónak tartottam magam csak nekem 210. napig tartott. Karolina ezt simán túl fogja lépni hisz még hátra van neki 20-25 kiló legalább. Sajnos a következő 17 kiló már nem fog sikerülni 175 nap alatt, mert ahogy csökken a súlyunk, úgy csökken a fogyás üteme is, de jó hír, hogy minél alacsonyabb a súlyod, annál jobban meglátszik egy-egy kiló fogyás. Ami a hátránya lesz, az az előnye is. Az adatok és képek a tovább mögött.

Egy meglepetéssel is szolgálhatok, ugyanis készítettem egy interjút Karolinával, amiből sok mindent megtudhattok a hátteréről, az életéről és a fogyásával kapcsolatban is. Jó olvasgatást.

 

  • Időtartam: 175. nap
  • Súly: 99.7 kg
  • Mellbőség: 102 cm
  • Derékbőség: 93 cm
  • Csípőbőség: 124 cm

karolina-fogyas-175-nap.jpg

hirdetes.gif

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina new man program