Banán és eper turmix - Diétás ételek

Írta:
Banán és eper turmix - Diétás ételek

Turmix mámor

banán és eper turmix

Mit ettem ma?

DIÉTÁS ÖTLETEK HOLNAPRA

A banán és eper turmix a másik nagy kedvencem, ezért szeretném nektek ajánlani. Mivel eper csak tavasszal van, így az eper termés nagy részét elrakom a fagyasztó, hogy amikor turmixra vágyom, akkor csak elő tudjam kapni. Ugyan így a málnát is. Rengetegféle turmix létezik, én is egy meglévő receptből fejlesztettem ki a saját turmix receptemet és folyamatosan tökéletesítettem, természetesen csak a saját ízlésem szerint. De álljon itt a recept is:

Banán és eper turmix

  • 120 g Banán
  • 130 g Eper
  • 20 g Málna
  • 1 db nyers tojás
  • 220 ml Tej
  • Ízlés szerint menta, citromfű

A tojás opcionális, de ajánlom, mert turmixolás közben a fehérje miatt szép habos lesz a turmix, így sokkal kellemesebb lesz az állaga. Körülbelül egy ilyen adagban 490 kalória van, ami nekem 173 cm magas és 61 kilónál pont elegendő reggelire.

Szeretnéd tudni még mi mindent lehet enni, inni diéta alatt? Kérj tőlem Személyre szabott Diéta tanácsadást, hogy a fogyás gyerekjáték legyen.

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diétás ételek