New Man Program - Zsuzsi 14. nap

Írta:
New Man Program - Zsuzsi 14. nap

Már a rendszeres (heti kb 3 alkalom) mozgást is sikerült beiktatnom az új életmódomba.
Eleinte volt kicsit megterhelő, de egész gyorsan hozzá lehet szokni! :D
Minden edzés után kicsit fittebbnek érzem magam, és ez is csak motivál, hogy folytassam amibe belevágtam!
Észrevettem magamon, hogy a cardio edzésektől az állóképességem is fejlődött.

Újabb hét van a hátunk mögött. Én már nagyon vártam az eredményeket. A Diet Maker blog első nyilvános fogyásán Zsuzsi lassan, de biztosan halad a számára tökéletes test felé, csak irigyelni lehet őt, amiért tud változtatni életén és hajlandó áldozatokat hozni érte. Még mindig többet fogy hetente fél kilónál, aminek én nagyon örülök, mert látom, hogy komolyan veszi és mintha már kezdené élvezni az egészet. Már nem esik nehezére a napi kalóriakeretben maradni, motiválja a már érezhető fogyás. Az adatok alapján a derekáról fogy a legjobban, ami azt mutatja, hogy nem ez a terület a legmeghatározottabb a hízás helyének. Érdekes mód a mellbőség nőt egy centit, amit be lehet tudni rossz mérésnek vagy felhalmozódott víznek, viszont nekem is ugrált a mellbőségem a fogyás során, úgyhogy ennek nem kell nagy jelentőséget tulajdonítani. Az ő fogalmazása szerint kezdenek eltűnni a muffintopjai, vagyis a nadrágja által generált hurkák a hasán. Ez jó hír, mert nem kell szégyellnie már magát mások előtt és az önbizalmát is növeli.

  • Időtartam: 14. nap

  • Súly: 63.8 kg

  • Mellbőség: 88 cm

  • Derékbőség: 72 cm

  • Csípőbőség: 101 cm

fogyás 14. nap

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta hízás zsuzsi derékbőség mellbőség csípőbőség new man program