New Man Program - Zsuzsi 28. nap

Írta:
New Man Program - Zsuzsi 28. nap

Egy beszélgetés részlete:

Ugye voltam körmösnél..ott dumáltam a fodrászommal, aki elkezdte mondani, ha emlékszek e arra a srácra, aki múltkor utánam jött, mert amikor elköszöntem utána rögtön mondta h jajjj, de gyönyörű volt ez a lány. :"D Mondom wtf, ÉN? xd Aztán érted, jól esik, ha nem csak Peti dicsér. :DD Meg vettem magamnak új bugyit és nem vág a hájba, meg jól áll és most ez a nap megdobta az önértékelésem. :P

-Zsuzsi

Újabb hét, újabb hétfő. Újabb 70 dkg-t tudta Zsuzsi a háta mögött, bár ideiglenesen kicsit megnőtt a mell- és csípőbősége azonban ez majd helyreáll nála. Egyre több pozitív véleményt hallok Zsuzsitől és az ő ismerőseitől, mint a fenti idézet is bizonyítja. Egyre többször hallom azt, hogy éppen melyik régi ruhája lett újra jó rá, ami engem is örömmel tölt el. Most már egyre kevesebb alkalommal szólok neki, hogy mit, hogy csináljon, mert már sikerült teljesen a minden napjai részé válni a diétája. A képeken a következő hetekben egyre jobban fog látszódni a változás. Alul a bordái egyre jobban kezdenek előjön, a hasa egyre laposabb és a combjai is már minimálisan érnek csak össze. A tükör most már nem ellenség hanem barát lesz. Ahányszor elé áll, egyre több önbizalmat fog érezni magában, ez a kisugárzásában is meg fog jeleni és ettől csak boldogabb ember lehet tőle. Nagyjából fél távon vagyunk a fogyásában és már kezd egy Új ember lenni belőle, a régi külsejét hátra hagyva, ami nem tetszett neki. A tovább mögött a képek és adatok.

  • Időtartam: 28. nap

  • Súly: 62.2 kg

  • Mellbőség: 87 cm

  • Derékbőség: 70 cm

  • Csípőbőség: 100 cm

diet maker new man program zsuzsi fogyás

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás zsuzsi derékbőség mellbőség csípőbőség new man program