New Man Program - Noémi 7. nap

Írta:
New Man Program - Noémi 7. nap

Több netes fogyókúrát próbáltam, de meguntam, hogy mindig éhes vagyok, meg a tánchoz sem volt elég, meg nem volt jól összeállított, amit ettem. Ez viszont még élvezetes is. Sokkal jobban érzem magamat, mert jókor jót eszem. Meg sokkal finomabb ételeket eszem és nem szenvedek egyáltalán. Most már nagyjából bele is jöttem, hogy hogyan állítsam össze egy étkezésemet. Egyre kevesebb időt vesz igénybe az elejével ellentétben. Több tévhitről is tudatosultam, amin folyamatosan próbálok változtatni. Remélem amúgy, hogy sikeres lesz..
De, ha nem, akkor is folytatnám, mert sokkal kiegyensúlyozottabban étkezem.

Egy hét telt el Noémi fogyásából és 0.9 kilót fogyott, úgy, hogy ő eszi eddig a legtöbbet egy nap. Sokat segít neki, a mindennapos tánc. Persze eddig is táncolt, de nem volt rendben az étkezése mostanáig. Így már nincs akadály előtte és végre elérheti a kívánt versenysúlyát. Mivel Noémi suliba jár és órarendhez kötött, ezért külön étkezési órarendre is szüksége volt, ami én állítottam össze neki, hogy mindig időben tudjon enni és mindig eleget, mert szeretnénk elkerülni az éhezést. Persze bejött a téli szünet is, így a kötelező tánc órák is abba maradtak, de helyette próbálunk külön otthoni edzéseket vagy úszást beiktatni, hogy ne essen ki a mozgási ritmusból. Most is igaz az, hogy Noémi nagyon tudatosan étkezik, mindig jól választ amikor kell, így egy szavam sem lehet rá, csak egy kis tájékozottság kellett neki, hogy, amit csinálj az jól csinálja vagy rosszul. Tovább mögött ott vannak a legfrissebb képek és adatok.

  • Időtartam: 7. nap

  • Súly: 54.4 kg

  • Mellbőség: 82 cm

  • Derékbőség: 63 cm

  • Csípőbőség: 83 cm

noemi_7_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

noémi diéta fogyás derékbőség mellbőség csípőbőség new man program