New Man Program - Karolina 49. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 49. nap

new_man_banner.jpg

Valamelyik nap jól megmosolyogtattak, elmentem anyumhoz, erre azt kérdezi: "Vettél új nadrágot?" én meg miért ?! "Vékonyabbnak tűnsz benne", dehogy ez a régi nadrágom :D. Meglepődtem, hogy látszik rajtam a változás, mert én még most sem láttok, habár a kg megmutatkozik, hogy kevesebb lett, aminek nagyon, de nagyon örülök. Nem emlékszem pontosan, de alighanem 8 évvel ezelőtt voltam ennyi utoljára.

Begyorsult Karolina, nem csak kilóban, de centikben is sokat fogyott. Az utóbbi időben, ami víz felgyülemlett benne, az hirtelen kiürült, így ezért ez a látványos fogyás. Ugye attól, mert valaki nem csökkent centiben attól még nem jelenti azt, hogy nem fogyott, ez ugyan úgy igaz a kilókra is. A látványos fogyás csak akkor fog bekövetkezni, ha vele együtt a víz is kiürül a szervezetből. Karolinánál ezen a hétén történt meg, persze jövőhét biztos szolidabb is lesz emiatt. Nem véletlenül nem látja Karolina, hogy változna a tükörben, ugyanis, ha mindennap látjuk a saját testünket, úgy mindennap elmentünk egy képet a fejünkben róla, így mindig azt hisszük, hogy ezelőtt is úgy nézett ki, mint most. Ezért látják csak mások a változást, mert ők ritkábban látnak minket, mint mi magunk. Az adatok és képek a tovább mögött.

  • Időtartam: 49. nap

  • Súly: 109.7 kg

  • Mellbőség: 110 cm

  • Derékbőség: 99 cm

  • Csípőbőség: 130 cm

karolina_fogyas_49_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program