New Man Program - Karolina 63. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 63. nap

new_man_banner.jpg

Észrevettem, hogy némely ruhám elkezdet lógni rajtam, ami eleve bővebb volt. Meg nem szorul ki annyira mindenem. A nadrág is ami szorított most kényelmes. Pár hónap múlva előszedhetem majd a rég elrakott ruhákat, amit "minden esetre" meghagytam hátha egyszer még beleférek. :)

1.1 kilós fogyás a múlt héthez képest. Vannak rosszabb és vannak jobb időszakok a diéta alatt is. Nem feltétlenül azért, mert rosszul vagy jól csinálnánk, egyszerűen a testünk próbál ellenállni a fogyásnak, és hol jobban, hol kevésbé sikerül neki. Most egy jobb időszakot él át Karolina, csak úgy olvadnak róla a kilók, minden nehézség nélkül. És ez a lényeg nem, ha észrevétlenül, az élünket nem befolyásolva fogyunk? A tovább mögött a képek és adatok.

  • Időtartam: 63. nap

  • Súly: 107.9 kg

  • Mellbőség: 109 cm

  • Derékbőség: 99 cm

  • Csípőbőség: 130 cm

karolina_fogyas_63_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program