New Man Program - Noémi 77. nap

Írta:
New Man Program - Noémi 77. nap

new_man_banner.jpg

Nagyon sokat tanultam az elmúlt hetekben, hogy hogyan kell jól diétázni szenvedés nélkül. Már csak ezért megérte az egész. Ezek után is próbálom az alapokat megtartani. A mozgás ugyan úgy meglesz napi szinten és az erősítéseket is folytatom, amit kaptam. Egy-két visszajelzést is kaptam kívülről, aminek nagyon örültem.

Úgy döntöttünk Noémival, hogy ideje visszaállnia a rendes kerékvágásba. A teste nagyon küzd, a fogyás ellen, de a képek tanulsága, hogy közbe izmosodott is Noémi. Ez jól kivehető a hasán, elkezdet megjelenni a hasizma, annak ellenére, hogy az utóbbi hetekben nem mutatott a mérleg kevesebbet. Habár egyre vékonyabb lett a képek alapján. Talán ez is közre játszik mindenben. Még kb másfél hét van a diétájából, ugyan most van a legkritikusabb helyzet. Úgy kell visszaállnia a megszokott életvitelre, hogy utána ne következzen a jojó effektus, vagyis a visszahízás. Akiknek sikerült már fogynia, gyakran itt rontják el és megy a kukába a több hónap küzdelmük. Érdekel mód Noémi, mióta elkezdte a New Man Programot, azóta többet eszik, mint előtte. A tovább mögött a képet és adatok.

  • Időtartam: 77. nap

  • Súly: 52.7 kg

  • Mellbőség: 80 cm

  • Derékbőség: 61 cm

  • Csípőbőség: 77 cm

noemi fogyás

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

noémi diéta fogyás derékbőség mellbőség csípőbőség new man program