New Man Program - Anna 7. nap

Írta:
New Man Program - Anna 7. nap

new_man_banner.jpg

Anna: iiiiigen, 65,3!!!! ugy, hogy sosem éheztem, ez hihetetlen! nagyon örülök! költők nem tudnák megénekelni, hogy mennyire!!!!
blogszerkesztő: azért kevés olyan ember van, aki ennyire örülni tud ennek:D
Anna: viccelsz? én ma egy méterrel a föld felett járok! nem sanyargattam magam, nem éheztem, nem fájt a gyomrom! és így fogytam!!!! beszarábia! ( már elnézést):D:D:D
meg aki a kicsit nem becsüli....
blogszerkesztő: hát bizony, apránként kell haladni, mert, ha türelmetlen vagy, akkor fogyás helyett hízás lesz

Megindultunk a leejtőn. Eddig talán Anna az, aki ennyire tudott örülni pár deka fogyásnak, de nyilván, akinek évek óta nem sikerül, annak nagy szó. Ebből is látszik, hogy nincs senkinek se bebetonozva a súlya, egyszerűen csak még nem találta meg számára a megfelelő módszert. A képek és adatok a tovább mögött.

  • Időtartam: 7. nap

  • Súly: 65.3 kg

  • Mellbőség: 93 cm

  • Derékbőség: 77 cm

  • Csípőbőség: 95 cm

anna_7_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás anna derékbőség mellbőség csípőbőség new man program