New Man Program - Anna 21. nap

Írta:
New Man Program - Anna 21. nap

new_man_banner_1.jpg

Nagyon örülök annak, hogy eszem, mert ehetek! Ez nekem új, többet eszem és mégis fogyok! Örülök annak, hogy sokkal, de sokkal tudatosabban étkezem. Nem éhezem fél nap, aztán pedig eszem, amennyi csak belém fér! Az is nagyon jó, hogy jobban ismerem a testem működését, így nem borulok ki azon, ha néha több a súlyom, hisz az csak víz, ami 2 nap múlva már nincs  is ott. Sokkal nyugodtabb is vagyok amiatt, hogy nem éhezem és nem görcsölök a súlyomon sem. Szóval ennek a diétának pszichésen is vannak pozitív vonatkozásai.

Anna fenti véleményéből kiindulva, ugye hiába fogy le az ember, ha közbe szarul érzi magát. Azzal, hogy úgy fogysz, hogy még élvezed is és nem stresszelsz, szerintem az egyik legjobb dolog. Kell ennél jobb kérdezem én? A múlt héthez képest elkönyvelhetünk fél kiló fogyást, de a képek alapján is látom, hogy Annának a bordája kezd láthatóvá válik, egyre jobban körvonalazódik, van már annak a jele, hogy vékonyodik. Ezt nem kell félre érteni, akinek látszik a bordája az nem máris sovány és csontkollekció. A tovább mögött a képek és adatok.

  • Időtartam: 21. nap

  • Súly: 64.7 kg

  • Mellbőség: 93 cm

  • Derékbőség: 76 cm

  • Csípőbőség: 93 cm  

anna_21_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás anna derékbőség mellbőség csípőbőség new man program