New Man Program - Karolina 119. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 119. nap

new_man_banner_2.jpg

Észrevettem, hogy most már tovább bírom a tempót, mint eddig. Nem fulladok ki olyan gyorsan, nem vagyok folyton feszült. Sok pozitívum járul a fogyásommal, amit a környezetem is megerősített. Igaz vannak továbbra is hullámvölgyek, de mindig van mibe kapaszkodnom, hogy igenis sikerülni fog. Megcsinálom!

Mint olvastátok, bármennyire is sikeres valaki a fogyásban, mindig lesznek hullámvölgyek. Az lesz igazán sikeres, aki tudja kezelni, azt amikor nem csak lefele megy a súlyod, hanem felfele is és tudod, hogy ez csak átmeneti állapot. Pár nap és újra kevesebbet mutat majd az a mérleg. Nagyon könnyen türelmetlenné válhat bárki, amikor azt látja, hogy sikerül fogynia, de, akkor hirtelen még gyorsabban akarna, hisz tudja, mit csinál jól és gondolja, hátha még jobban tudná. Sajnos ez nem így van, rengeteg türelem és idő kell hozzá. De szerencsére én többek közt azért is vagyok, hogy segítsek, amikor úgy érzed, hogy hullámvölgybe érnél. Karolinának most is sikerült fogynia. Tényleg olyan tempóban fogy, hogy nem is lehet jobbat elvárni tőle. Már várom, hogy 100 kiló alatt legyünk. A tovább mögött a képek és adatok!

  • Időtartam: 119. nap

  • Súly: 102.9 kg

  • Mellbőség: 107 cm

  • Derékbőség: 95 cm

  • Csípőbőség: 124 cm  

karolina_fogyas_119_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program