New Man Program - Karolina 133. nap

Írta:
New Man Program - Karolina 133. nap

new_man_banner_3.jpg

Elég megpróbáltató időn vagyok túl, folyton az járt az agyamba valamit nem jól csináltam, túl sokat ettem vagy netán keveset? De erőt vettem magamon, hogy igenis megcsinálom, túl jutok rajta. Ha eddig eljutottam vissza már nem fordulok.

Úgy néz ki, hogy Karolina elérte az egyik stagnálási pontot, ami teljesen természetes dolog. Ennek ellenére, azért derékból fogyni tudott. Én is stagnáltam jó 2 hétig és te is fogsz, ha folyamatosan tudsz fogyni. Mindig lesz egy pont, amikor meg meg áll a fogyás, de tudni kell azt a fő szabályt, hogy bármi történjék, akkor sem szabad abbahagyni. Sokan gyorsan feladják, ha a mérleg nem igazolja őket vissza. A fogyás egy türelem játék, az győz, aki türelmesebb és higgadtabb. Ígérem következő héten már fogyni fog Karolina. A tovább mögött a képek és adatok.

  • Időtartam: 133. nap

  • Súly: 102.9 kg

  • Mellbőség: 106 cm

  • Derékbőség: 94 cm

  • Csípőbőség: 124 cm  

karolina_fogyas_133_nap.jpg

hirdetes.gif

jelentkezem.jpg

27 Diétás Étellista

Nem tudod, mit lehet enni diéta alatt?

Te is állandóan éhezel?
Te sem salátán akarsz élni?

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

27 Diétás Étel minta

diéta fogyás hízás karolina derékbőség mellbőség csípőbőség new man program